Inovace indukční nabíjecí stanice jako designového interiérového doplňku

Abstract
Cílem této diplomové práce je obeznámit s nezbytností inovací v dnešní době a aplikovat získané informace na konkrétní vybraný produkt. Účelem je inovovat běžnou indukční dobíjecí stanici jakožto designový interiérový doplněk, s pomocí nástrojů inovativního marketingu. První část této diplomové práce je zaměřena na oblast teoretických informací o inovacích, především se zaměřením na nástroje inovativního marketingu. Experimentální část je orientována na přípravu a vývoj funkčního prototypu výše uvedené, inovované, indukční nabíjecí stanice. Vývoj je založen na jednotlivých krocích formulovaných v projektovém plánu. Na základě získaných výstupů z projektového plánu je zkonstruován plně funkční předsériový prototyp křišťálové indukční dobíjecí stanice jakožto designový interiérový doplněk. Poslední část diplomové práce obsahuje návrh podnikatelského plánu s účelem uvedení produktu na trh.
The purpose of this Diploma thesis is to get acquainted with the necessity of innovations nowadays and apply gained information to the chosen product. The aim is to innovate common inductive charger as a design interior accessory with application of tools of innovative marketing. First part of this Master thesis is focused on the theoretical information about innovations and especially aimed at tools of innovative marketing. Experimental section is oriented towards the preparation of functional prototype of above mentioned innovated inductive charger. Development is based on single steps formulated in Project plan. In virtue of gained outputs from the plan is constructed fully functional pre-series prototype of handmade crystal inductive charger as a design interior accessory. Last part of this thesis contained a proposal of business plan with the purpose of implementation on the market.
Description
Subject(s)
inovace, inovativní marketing, nabíjecí stanice, indukce, křišťál, innovation, innovative marketing, charger, crystal glass
Citation
ISSN
ISBN