Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů

Title Alternative:Facebook as a Business Support for Car Dealers
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů se věnuje tématice využití nových médií u autorizovaných prodejců automobilů. Práce přibližuje problematiku využití nových komunikačních kanálů - sociálních sítí a zhodnocení, zda má pro automobilového dealera působení na sociálních sítích smysl a přínos. Důraz je kladen zejména na sociální síť Facebook, pro kterou je kompletně rozebrána optimalizace podoby firemních stránek, obsahu a nastavení jednotlivých strategií. V této diplomové práci je také část věnována tématu možností marketingu na Facebooku, spuštění reklamních kampaní včetně analýzy nákladů a vyhodnocování relevantních statistik v aplikaci Facebook Insights. Pro potřeby diplomové práce bylo pro praktickou část založeno několik reklamních kampaní, které byly spuštěné za účelem potvrzení teoretických poznatků zmíněných v práci a nákladů s nimi spojenými, stejně tak přinesly i odpověď na otázku, zda by automobilový dealer měl využívat sociální síť Facebook pro svoji propagaci.
Description
88 s. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
Facebook, social networks, marketing, Facebook, sociální sítě, marketing
Citation
ISSN
ISBN