Browsing by Author "Kučmaš, Jakub"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- Item
- ItemSociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Kučmaš, Jakub; Antlová, KláraDiplomová práce Sociální síť Facebook jako podpora automobilových dealerů se věnuje tématice využití nových médií u autorizovaných prodejců automobilů. Práce přibližuje problematiku využití nových komunikačních kanálů - sociálních sítí a zhodnocení, zda má pro automobilového dealera působení na sociálních sítích smysl a přínos. Důraz je kladen zejména na sociální síť Facebook, pro kterou je kompletně rozebrána optimalizace podoby firemních stránek, obsahu a nastavení jednotlivých strategií. V této diplomové práci je také část věnována tématu možností marketingu na Facebooku, spuštění reklamních kampaní včetně analýzy nákladů a vyhodnocování relevantních statistik v aplikaci Facebook Insights. Pro potřeby diplomové práce bylo pro praktickou část založeno několik reklamních kampaní, které byly spuštěné za účelem potvrzení teoretických poznatků zmíněných v práci a nákladů s nimi spojenými, stejně tak přinesly i odpověď na otázku, zda by automobilový dealer měl využívat sociální síť Facebook pro svoji propagaci.
- ItemUplatnění moderních technologií v oblasti in-store marketingu u servisních partnerů značky ŠKODA(Technická Univerzita v Liberci, 2012) Kučmaš, Jakub; Antlová, KláraThe bachelor thesis "Application of modern technologies in in-store marketing at authorized dealers of SKODA"is about below the line marketing communication, especially about sales support and after sales services. In theoretical part, there is briefly described marketing communication and its borders, POP communication as well as its history in the Czech Republic. There is also mentioned some modern trends of classic and digital communication. In practical part, it is described the current status of the below the line communication at authorized dealers of SKODA and its biggest competitors. The last section of the practical part contents my suggested solution of New POP concept in cooperation with marketing agency Lighthouse Marketing Solutions.