Interaktivní simulátor automatizačních procesů v 3D prostředí Unity

Abstract
Tématem této práce je vytvoření interaktivního simulátoru automatizačních technologií. Práce je vytvořena ve formě logické hry, která obsahuje několik zástupců zmíněných technologií. Hra využívá moderní engine Unity a je napsána v jazyce C#. Základem hry jsou jednotlivé komponenty, které představují prvky reálných zařízení. Tyto komponenty je pak možné propojit pomocí systému vstupů a výstupů. Jednou z komponent je i programovatelný elektronický obvod. Ten umožňuje hráči vytvořit obvod ve speciálním editoru podle svých potřeb. Cílem hry je pak splnit konkrétní úkoly vybraného scénáře, které zahrnují především přesun a třídění materiálu. Jednotlivé scénáře je možné vytvořit v editoru přístupném pro všechny hráče. Výsledná hra obsahuje i některé vzdělávací prvky, jako je například tvorba elektronických obvodů. Lze ji tak využít jako zábavnou pomůcku při výuce obvodové logiky.
Main focus of this thesis is to create interactive simulator of automatization technology. Thesis was made in form of logic computer game. The game itself contains several representants of automatization technology. The game is powered by Unity engine and written in C#. Foundations of the game are individual components which represents devices used in real life. These components are connected to each other via system of inputs and outputs. Programmable electronic circuit is one of these components. Players can program this circuit according to current needs in special editor. The goal of this game is to accomplish individual tasks defined by current scenario. These tasks are usually about sorting and moving material to specific area. These scenarios are created in editor which is accessible to all players. The final version of this game also contains some education elements: mainly the programming of electronic circuits. It is possible to use it as a entertaining instrument during lectures about circuit logic.
Description
Subject(s)
Hra, Unity, C#, komponenty, elektronika, Game, Unity, C#, components, electronics
Citation
ISSN
ISBN