Komunikační strategie vybraného podniku

Abstract
Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie společnosti PR Yard media, která funguje jako tržnice, neboli marketplace pro objednání článků a příspěvků u vydavatelů a influencerů. V teoretické části definuje diplomová práce termíny jako marketingová komunikace, komunikační mix, obsahový a internetový marketing, marketing ve vyhledavačích, linkbuilding a sociální média. Následně jsou blíže popsány trendy a efektivní metody včetně způsobu jejich měření. V praktické části je specifikován podnik, obor jeho působení, obchodní model a jsou specifikováni zákazníci a konkurence. Dále se práce zabývá současným komunikačním mixem a marketingovými aktivitami společnosti. Závěrečná část práce popisuje optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, rozebírá jednotlivé kampaně a vyhodnocuje výsledek, na základě kterého předkládá návrhy za účelem zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti.
The purpose of the diploma thesis is to optimize a communication strategy for the company PR Yard media, which operates as a marketplace for ordering articles from publishers, bloggers and influencers. In the theory part, the thesis defines terms such as marketing communication, communication mix, content and internet marketing, search engine marketing, linkbuilding and social media. Subsequently, trends and effective methods are described more specifically like how they are measured. The practical part describes the company, its field of operation, business model and specifies customers and competitors. Furthermore, the thesis describes current communication mix and marketing activities of the company in depth. The final part of the thesis describes the optimization of PPC ads in search engines, analyzes the individual campaigns and evaluates the result. Based on results, thesis submits optimalization in order to improve the current communication mix of the company.
Description
Subject(s)
Komunikační strategie, linkbuilding, marketing ve vyhledavačích, online marketing, obsahový marketing, sociální sítě, Communication strategy, content marketing, linkbuilding, online marketing, search engine marketing, social media
Citation
ISSN
ISBN