Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek

Abstract
Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová analýza, která spojuje data spokojenosti s atributy služeb a pořadí důležitosti faktorů při rozhodování o výběru dodavatele webových stránek. Zjištění vyplývající z výzkumu jsou impulsem pro zapojený subjekt, aby zlepšil stav služeb ke spokojenosti zákazníků, ale také ke snaze o změnu zákazníkových preferencí. Dle výsledků zákazník nevidí hodnotu služeb v hlavních přínosech a rozhoduje se především na základě ceny.
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant analysis, which combined data about satisfaction with the attributes of services and the order of importance of factors when making decisions about selection of a supplier of a website, was used to obtain the required results. The findings resulting from research are a basis for the involved subject to improve the state of services to the customer´ satisfaction and also to make an effort to change customer preferences. According to the results, the customer does not consider the value of services to be a primary benefit and makes decisions chiefly on the basis of price.
Description
Subject(s)
atributy, digitální agentura, důležitost, hodnota vnímaná zákazníkem, hodnota zákazníka, kvadrantová analýza, kvalita služeb, loajalita zákazníka, spokojenost zákazníka, webové stránky, attributes, digital agency, importance, customer-perceived value, customer value, quadrant analysis, quality of service, customer loyalty, customer satisfaction, website
Citation
ISSN
ISBN