Venkovní digitální učebna

Abstract
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vyhodnotit podobu digitální učebny umístěné mimo školní budovu. V teoretické části práce se popisuje vztah dětí a přírody a také typy digitálních a venkovních učeben včetně technických a bezpečnostních požadavků na ně, kde jsou také posouzeny výhody různých pojetí výuky pomocí digitálních technologií mimo školní budovu. Dále práce ověřuje existenci venkovních učeben v okrese Liberec. V praktické části práce je navržen jeden konkrétní 3D model takovéto učebny.
The purpose of this theses is to devise and to evaluate form of digital classroom situated outside of school building. In theoretical part theses describes relationship between children and nature around them and types of digital and outdoor classroom including technical and safety requirements, where are also mentioned advantages of different kinds of teaching using digital technologies outside of school building. Further theses verifies the existence of any outdoor classroom in Liberec and its surrounding. In practical part is designed one particular model of this type of classroom.
Description
Subject(s)
Venkovní učebna, digitální učebna, výuka venku, technologie, 3D model, Outdoor classroom, digital classroom, outdoor teaching, technologies, 3D model
Citation
ISSN
ISBN