Strategické marketingové plánování firmy

Title Alternative:Strategic marketing planning of the company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingovým plánováním podniku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozepsány jednotlivé kroky plánovacího procesu od poslání podniku, situační analýzy, přes marketingové cíle až k marketingovým strategiím. V praktické části je charakterizován slévárenský podnik včetně jeho činností, organizace práce a postavení na trhu. Je zde popsána současná situace strategického plánování v podniku a uvedeny jednotlivé oblasti, na něž se zaměřuje. Cílem diplomové práce je navržení marketingového plánu pro rok 2014. Marketingový plán vychází z poslání firmy a z jednotlivých analýz interního a externího prostředí. Na základě situační analýzy je vytvořena SWOT analýza, která je základem pro stanovení marketingových cílů. V závěru jsou navrženy jednotlivé marketingové strategie, které využívají konkurenčních výhod podniku, a stanoven rozpočet pro realizaci marketingového plánu.
Description
92 s., 9 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
strategic planning, marketing, strategický management, marketing
Citation
ISSN
ISBN