Online marketing na sociálních sítích

Abstract
Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku, který tuto formu marketingové komunikace nedostatečně využívá. Předmětem této práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu na sociálních sítích a představit mu praktické využití nástrojů této formy komunikace u daného podniku. Za účelem zvýšení povědomosti o vybraném podniku, potažmo zvýšení poptávky po produktech a službách podniku, bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky průzkumu poukázaly, které nástroje online marketingové komunikace jsou pro respondenty důležité, které méně. Na základě těchto dat a provedené analýzy byly identifikovány nástroje online marketingové komunikace, na které by se podnik měl zaměřit. Závěrem je navrženo řešení, jak tyto nástroje v praxi použít, aby se zvýšila povědomost o vybraném podniku a zvýšila se poptávka po jeho produktech a službách, včetně ekonomického zhodnocení.
The aim of the thesis was to discuss social media online marketing and its instruments used in marketing communication. The diploma thesis deals with social media marketing used in the conditions of the selected company. It was found that the company does not use social media marketing to its full extent. To identify the key instruments for the company in its online communication with present and potential customers, a questionnaire survey was carried out. The research revealed the importance of the selected tools of online marketing communication. The findings of the research were considered in the design of measures suggested to the company in order to increase the customers´ awareness and demand for its products and services.
Description
Subject(s)
Online marketing, marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, sociální média, obsahový marketing, obsah generovaný uživatelem, Online Marketing, Marketing Communication, Social Media Marketing, Social Networks, Social Media, Content Marketing, User Generated Content
Citation
ISSN
ISBN