Browsing by Author "Absolonová, Pavla"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMaloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.Absolonová, Pavla; Matějovská Petra, Ing. Ph.D., MBA : 58382; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Severa Karel, Mgr. Konzultant : 54963; Čeňková Jitka, Ing. Konzultant2 : 57847Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodními činnostmi ve vybraném podniku Lidl Česká republika v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje vymezení pojmů souvisejících s maloobchodem, uvedení do problematiky maloobchodních činností a charakterizování zákazníka. Následující, praktická, část se zaměřuje na současný stav prováděných maloobchodních činností vybranou společností. Za účelem zjištění, zda praktikované aktivity podniku jsou efektivní či nikoliv, bylo provedeno dotazníkové šetření, jímž se zabývá poslední část této závěrečné práce. Výstupní data průzkumu poukazují na úspěšnost a neúspěšnost jednotlivých činností z hlediska dotazovaných respondentů. Přínosem bakalářské práce je zjištění, zda aplikované maloobchodní činnosti dostatečně uspokojují potřeby a požadavky zákazníků, či zda a kde na trhu vznikají mezery.
- ItemOnline marketing na sociálních sítíchAbsolonová, Pavla; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku, který tuto formu marketingové komunikace nedostatečně využívá. Předmětem této práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu na sociálních sítích a představit mu praktické využití nástrojů této formy komunikace u daného podniku. Za účelem zvýšení povědomosti o vybraném podniku, potažmo zvýšení poptávky po produktech a službách podniku, bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky průzkumu poukázaly, které nástroje online marketingové komunikace jsou pro respondenty důležité, které méně. Na základě těchto dat a provedené analýzy byly identifikovány nástroje online marketingové komunikace, na které by se podnik měl zaměřit. Závěrem je navrženo řešení, jak tyto nástroje v praxi použít, aby se zvýšila povědomost o vybraném podniku a zvýšila se poptávka po jeho produktech a službách, včetně ekonomického zhodnocení.