Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou

Title Alternative:Marketing study of athlete's identification with the sponsoring company
Abstract
Práce pojednává o sportovním marketingu a jeho uplatnění ve vrcholovém sportu. Vysvětluje význam sportovního marketingu, činnosti sportovních manažerů a v neposlední řadě také význam sponzoringu. Dále nabízí náhled do uplatňování sportovního marketingu v praxi, a to prostřednictvím společnosti Sport Invest, která marketingově zastupuje významné české vrcholové sportovce. Součástí je detailní průzkum spolupráce mezi touto společností a zastupovanými sportovci, jejími obchodními partnery a také mezi zastupovanými sportovci a obchodními partnery. Výstupem práce je návrh metodiky spolupráce pro potenciální sponzorující firmy a návrhy kroků pro zlepšení spolupráce mezi společností Sport Invest a sportovci, které marketingově zastupuje, návrhy kroků pro zdokonalení spolupráce s jejími obchodními partnery a také návrh na zlepšení spolupráce mezi sportovci a obchodními partnery společnosti Sport Invest.
Description
74 s., 6 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, marketing
Citation
ISSN
ISBN