Browsing by Author "Sudová, Šárka"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou(2013-01-01) Sudová, Šárka
- ItemMarketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Sudová, Šárka; Dědková, JaroslavaPráce pojednává o sportovním marketingu a jeho uplatnění ve vrcholovém sportu. Vysvětluje význam sportovního marketingu, činnosti sportovních manažerů a v neposlední řadě také význam sponzoringu. Dále nabízí náhled do uplatňování sportovního marketingu v praxi, a to prostřednictvím společnosti Sport Invest, která marketingově zastupuje významné české vrcholové sportovce. Součástí je detailní průzkum spolupráce mezi touto společností a zastupovanými sportovci, jejími obchodními partnery a také mezi zastupovanými sportovci a obchodními partnery. Výstupem práce je návrh metodiky spolupráce pro potenciální sponzorující firmy a návrhy kroků pro zlepšení spolupráce mezi společností Sport Invest a sportovci, které marketingově zastupuje, návrhy kroků pro zdokonalení spolupráce s jejími obchodními partnery a také návrh na zlepšení spolupráce mezi sportovci a obchodními partnery společnosti Sport Invest.
- ItemPořádání světového poháru v jízdě v boulích v Libereckém kraji(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Sudová, Šárka; Martinec, Jindřich