Faktory spokojenosti zákazníků společnosti SpofaDental a.s.

Title Alternative:Customer Satisfaction Factors of Company SpofaDental a.s.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka a faktory, které ovlivňují zákaznickou spokojenost. Zaměřuje se na jednotlivé metody a modely, které lze na zjišťování a měření spokojenosti použít a důvody, proč se měřením spokojenosti zabývat a jakým způsobem je možné výsledky z měření využít. Účelem této práce je identifikovat hlavní faktory spokojenosti a zjistit jejich důležitost pro zákazníky ve zvolené společnosti. V praktické části bude provedena analýza marketingového prostředí společnosti, vyčleněny faktory spokojenosti, na které se zkoumaná společnost zaměřuje, a proveden kvantitativní marketingový výzkum za pomoci elektronického dotazování. Na základě výsledků zjištěných z výzkumu budou vyhodnoceny nejvíce a nejméně důležité faktory spokojenosti zákazníků a provedeno celkové zhodnocení.
Description
87 s., 6 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
consumers, spotřebitelé
Citation
ISSN
ISBN