Marketingová strategie ubytovacího zařízení

Abstract
Hlavním předmětem této bakalářské práce Marketingová strategie ubytovacího zařízení je analýza současné situace hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým vymezením pojmů souvisejících s marketingovou strategií a druhá část se soustředí konkrétně na problematiku marketingové strategie v hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Pro celkové zhodnocení je využita SWOT analýza, která je následně vyhodnocena prostřednictvím párového srovnávání. Závěr je věnován vlastním návrhům řešení, které směřují k celkovému zlepšení marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti tohoto hotelu. Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou strategii hotelu, zjistit jeho silné/slabé stránky, příležitosti/hrozby a doporučit opatření pro zlepšení jeho aktuální situace.
The main subject of this bachelor thesis Marketing strategy of accommodation facility is analysis of current situation of hotel Clarion Grandhotel Zlatý Lev. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical definition of terms related to marketing strategy and the second part focuses on the marketing strategy in the Clarion Grandhotel Zlatý Lev. For the overall evaluation is used SWOT analysis, which is evaluated by pairwise comparison. At the end of the bachelor thesis the author proposes solutions and possibilities, which are aimed at the overall improvement of the marketing strategy and the increase in the attendance of this hotel. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the hotel marketing strategy, find out the strengths/weaknesses, opportunities/threats and recommend measures to improve the current situation.
Description
Subject(s)
Clarion Grandhotel Zlatý Lev, kvalita, marketingové prostředí, marketingová strategie, strategie, SWOT analýza, ubytovací zařízení, Clarion Grandhotel Zlatý Lev, quality, marketing environment, marketing strategy, strategy, SWOT analysis, accommodation facility
Citation
ISSN
ISBN