Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Čeština
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kobrová, Vendula"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Marketingová strategie ubytovacího zařízení
    (2019-05-21) Kobrová, Vendula; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763
    Hlavním předmětem této bakalářské práce Marketingová strategie ubytovacího zařízení je analýza současné situace hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým vymezením pojmů souvisejících s marketingovou strategií a druhá část se soustředí konkrétně na problematiku marketingové strategie v hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Pro celkové zhodnocení je využita SWOT analýza, která je následně vyhodnocena prostřednictvím párového srovnávání. Závěr je věnován vlastním návrhům řešení, které směřují k celkovému zlepšení marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti tohoto hotelu. Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou strategii hotelu, zjistit jeho silné/slabé stránky, příležitosti/hrozby a doporučit opatření pro zlepšení jeho aktuální situace.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Contact us
  • Cookie settings
  • Send Feedback

Theme by

+ dataquest