Browsing by Author "Kobrová, Vendula"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie ubytovacího zařízeníKobrová, Vendula; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Hlavním předmětem této bakalářské práce Marketingová strategie ubytovacího zařízení je analýza současné situace hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým vymezením pojmů souvisejících s marketingovou strategií a druhá část se soustředí konkrétně na problematiku marketingové strategie v hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Pro celkové zhodnocení je využita SWOT analýza, která je následně vyhodnocena prostřednictvím párového srovnávání. Závěr je věnován vlastním návrhům řešení, které směřují k celkovému zlepšení marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti tohoto hotelu. Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou strategii hotelu, zjistit jeho silné/slabé stránky, příležitosti/hrozby a doporučit opatření pro zlepšení jeho aktuální situace.