Možnosti logopedické péče na základních školách

Abstract
Diplomová práce se zabývá logopedickou péčí u žáků školního věku, narušenou komunikační schopností a jejími základními kategoriemi.Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku narušené komunikační schopnosti, na její základní kategorizaci a systém logopedické péče u dětí školního věku. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením možností logopedické péče na základních školách v Turnově a jeho okolí. Využitou metodou je rozhovor.V závěru práce je vyhodnocení výzkumného šetření a navrhovaná opatření.
The Master thesis deals with a speech therapy for school children, communication impairment and its basic categories. The thesis is divided in two parts. The theoretical part focuses on the characteristic of the communication impairment, its basic categories and the system of speech therapy for schoolchildren. The empirical part examines possibilities of speech therapy in elementary schools in Turnov and its surroundings. The method used is an interview. The final part of the thesis contains an evaluation of the research and suggested recommendations.
Description
Subject(s)
narušená komunikační schopnost, logopedická péče, komunikace, communication impairment, speech therapy, communication
Citation
ISSN
ISBN