Prodej kojeneckého oblečení a textilních hraček

Title Alternative:Selling baby clothes and textile toys
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This thesis deals with Pretto company, the largest seller of equipment for babies in the Czech Republic. The theoretical part processes requirements for clothes and toys for babies and the theory for the practical part. In the second part a marketing survey was carried out, that set the bases for suggested dteps leading to better competitive strength of the company.
Tato práce se zabývá firmou Petto, která patří mezi největší prodejce dětských potřeb v České republice. V teoretické části jsou zpracovány požadavky na oblečení a hračky pro kojence a teorie k praktické části. V druhé polovině práce byl proveden marketingový výzkum, na jehož základě byly navrženy kroky vedoucí k lepší konkurenceschopnosti firmy.
Description
katedra: KHT; rozsah: 51 s.
Subject(s)
marketing, marketing communication, marketing survey, competitive strength, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, konkurenceschopnost
Citation
ISSN
ISBN