Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků firmy Petr Bíma (grafic and design studio)

Title Alternative:The marketing research of satisfaction of the company Petr Bíma (graphics and design studio)´s customers
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The aim of this bachelor work is a carring out a marketing research regarding customer´s satisfaction. The results should give a global view of contemporary situation of the company on the market. The first part describes theoretically marketing research activities and deals with characterizations of the company Petr Bíma (graphics and design studio). There s a description of company, its history, services and competitors. The second part consists of description and evaluation of satisfaction of Petr Bíma (graphics and design studio)´s customers. The conclusion of this work are possible recommendations and opportunities for the company Ing. Petr Bíma (graphic and design studio).
Cílem této bakalářské práce je provedení a následné vyhodnocení marketingového výzkumu týkajícího se spokojenosti zákazníka. Výsledky by měly firmě poskytnout komplexní pohled na její současnou situaci na trhu a pomoci k jejímu úspěšnému rozvoji. První část se zabývá teoretickým popisem kroků souvisejících s marketingovým výzkumem a následuje popis firmy Petr Bíma (graphics and design studio). Tato část je zaměřena zejména na historii a současnost, služby a konkurenci. Druhá část je věnována popsání a vyhodnocení výzkumu týkajícího se zjištění spokojenosti zákazníků firmy Petr Bíma (graphics and design studio). Na konci této práce jsou uvedena možná doporučení a příležitosti pro firmu.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 57
Subject(s)
questionary, marketing research, primary and secondary data sources, process of a marketing research, respondent, informant, customer´s satisfaction, type of questions, dotazník, marketingový výzkum, primární a sekundární zdroje dat, proces marketingového výzkumu, respondent, dotazovaný, spokojenost zákazníků, typy otázek
Citation
ISSN
ISBN