Browsing by Author "Budková, Jana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová komunikace v prostředí B-to-B trhů(2008-01-01) Budková, Jana
- ItemMarketingová komunikace v prostředí B-to-B trhů(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Budková, Jana; Dědková, JaroslavaCílem této diplomové práce je provedení a následné vyhodnocení analýzy marketingové komunikace v prostředí B-to-B trhů. Analýza bude provedena na konkrétní společnosti pohybující se právě v této oblasti. První část se zabývá teoretickým popisem prostředí B-to-B komunikace a s tím souvisejícími nástroji. Následuje charakteristika společnosti - její historie, současnost i vize. Druhá část diplomové práce je věnována samotné analýze marketingové B-to-B komunikace společnosti a zevrubné analýze jednotlivých komunikačních nástrojů. Následně jsou identifikovány problémy, které byly během zpracovávání diplomové práce zjištěny, popsána a navržena jsou jednotlivá doporučení ke každému nástroji i komunikaci společnosti jako takové.
- ItemMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků firmy Petr Bíma (grafic and design studio)(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Budková, Jana; Honzáková, IvetaThe aim of this bachelor work is a carring out a marketing research regarding customer´s satisfaction. The results should give a global view of contemporary situation of the company on the market. The first part describes theoretically marketing research activities and deals with characterizations of the company Petr Bíma (graphics and design studio). There s a description of company, its history, services and competitors. The second part consists of description and evaluation of satisfaction of Petr Bíma (graphics and design studio)´s customers. The conclusion of this work are possible recommendations and opportunities for the company Ing. Petr Bíma (graphic and design studio).
- ItemMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků firmy Petr Bíma (grafic and design studio)(2006-01-01) Budková, Jana