Zvyšování kvality společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o. účastí zaměstnanců

Title Alternative:Eurotel Praha Company{\crq}s quality increasing by employees{\crq} participation
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The goal of this graduation thesis is to create a project dealing with a proposal of the quality increasing in Eurotel Praha Company on the requirement principle of the international integrated system proceeding, whereas the main emphasis is placed on employees{\crq} participation. The case study is concerned with increasing process quality and process control at authorized salesrooms by new communication channel implementation and employees participation. In the graduation thesis the requirement of quality management system integration and the basis of the motivational human resources management are specified. The main emphasis is placed on the employee support and motivation, involving and commissioning of labour by sales executive, and conduct an effectual dialogue among particular divisions of the company. Adopted methods by thesis creation are visits, observations and counsels with employees of authorized salesrooms, cooperation with quality and staff department, to gain the knowledge from thematic bibliography and to use my own experience gained throughout the university education in practice. The outcome is the forceless situation analysis at authorized salesrooms management and the creation of the company-specific communication application proposal, which will lead to more effectively communication and cooperation among authorized salesrooms and the other divisions of the company.
Cílem této diplomové práce je vytvoření práce zabývající se návrhem zvyšování kvality společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o. na základě požadavků mezinárodních standardů integrovaného systému řízení, přičemž hlavní důraz je kladen na spoluúčast zaměstnanců. Případová studie diplomové práce se zabývá zvyšováním kvality procesů a organizace na značkových prodejnách spoluúčastí konzultantů a zavedením nového komunikačního kanálu. V diplomové práci jsou zachycené podmínky integrace systémů managementu jakosti a základy motivačního personálního managementu. Je kladen důraz na podporu a motivaci zaměstnanců, zapojování a zmocňování zaměstnanců vedoucími pracovníky a účinnému vedení dialogu mezi jednotlivými divizemi společnosti. Použitými metodami při tvorbě diplomové práce jsou návštěvy, pozorování a konzultace se zaměstnanci značkových prodejen, spolupráce s oddělením kvality a personálního oddělení společnosti, získávání poznatků z tématické literatury a zúročení vlastních zkušeností získaných během studia v praxi. Výsledkem práce je analýza slabých míst v organizaci značkových prodejen společnosti a vytvoření návrhu na vnitrofiremní komunikační aplikaci, která přinese zefektivnění komunikace a spolupráce mezi značkovými prodejnami s ostatními divizemi společnosti.
Description
katedra: KPE; rozsah: 69 s., 3 s. obr. příloh
Subject(s)
employees participation, quality increasing, process, effective communication, online application, integrated system of proceeding, quality management, motivation, involving and commission of labour, spoluúčast zaměstnanců, zvyšování kvality, procesy, efektivní komunikace, integrovaný systém řízení, management jakosti, motivace, zapojování a zmocňování zaměstnanců
Citation
ISSN
ISBN