Netradiční formy reklamy

Title Alternative:Untraditional forms of advertising
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tématem práce jsou netradiční formy reklamy. První, teoretická část se zabývá reklamou, reklamními nosiči, marketingovým výzkumem, reklamní kampaní firem Benetton a Baťa V praktické části je navržena nová, netradiční reklama, a to reklama na toaletním papíru a na ubrouscích. Pomocí marketingového výzkumu je zjišťován potenciální zájem textilních firem o tuto formu reklamy, názor běžných spotřebitelů a v poslední části, zda by podniky byly ochotny tyto reklamní nosiče ve své firmě umístit.
The aim of this Bachelor's thesis is to explore untraditional forms of advertising. The first, theoretical part deals with advertising, advertisement media, marketing research, and advertising campaigns of the companies Benetton and Baťa. In the practical part of the thesis new, untraditional advertisements, namely advertisements on the toilet paper and on the table-napkins, are suggested. The results of the marketing research, presented in the last part of the thesis, enable to find out potential interest of textile companies in these forms of advertising, the opinions of common consumers on them and the willingness of the companies to place these advertisement media in theirs companies.
Description
katedra: KHT; přílohy: 1 list; rozsah: 44 s.,15 s. příloh
Subject(s)
reklama, Benetton, Baťa, marketingový výzkum, dotazník, netradiční reklama, reklama na toaletním papíru, reklama na ubrouscích, advertisement, Benetton, Baťa, marketing research, questionnaire, unusual advertisement, advertisement on the toilet paper, advertisement on the table-napkins
Citation
ISSN
ISBN