Public relations v oděvním průmyslu

Title Alternative:The Public Relations in the Clothing Industry
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The target of this bachelor work is to acquaint the reader with the theme PUBLIC RELATIONS and it's practice, usage in the company Vandenberg, a.s., manufactured sportwear and style of clothing for young people. In the end of this bachelor work is an evaluation of communication strategy and are designed methods of improvement of another communication for improvement the company.
Cílem této bakalářské práce je seznámení čtenáře s tématem PUBLIC RELATIONS a jejím využitím v praxi u firmy Vandenberg, a.s., zabývající se výrobou sportovní a stylové konfekce pro mladé. V závěru práce jsou zhodnoceny komunikační strategie a navrženy způsoby vylepšení další komunikace pro vylepšení firmy.
Description
katedra: KKV; rozsah: 45 s., 9 s. obr. příloh
Subject(s)
public relations, image, press relations, price, people, promotion, marketing, inzerce, segmentace, koncepce, public relations, image, press relations, price, people, promotion, marketing
Citation
ISSN
ISBN