Tvorba marketingového plánu vybraného podniku

Abstract
Hlavním cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu konkrétního podniku. Vybranou společností je GALUS Industries s.r.o. Jedná se o českou rodinnou firmu specializující se na výrobu lyží, snowboardů a dalších sportovních potřeb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými východisky, ve kterých jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu, marketingového plánování a jednotlivých kroků potřebných pro tvorbu marketingového plánu. Druhá, praktická část, je zaměřena na samotnou tvorbu marketingového plánu společnosti GALUS Industries s.r.o.
The main goal of the Master's thesis is to create a marketing plan of a particular company. The chosen company is GALUS Industries s.r.o. It's a Czech family company focusing the production of skies, snowboards and other sports gear. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theoretical foundations, which defines the basic concepts of marketing, marketing planning and the constituent steps needed to create a marketing plan. The second practical part focuses on the creation of the marketing plan of GALUS Industries s.r.o.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingový plán, PEST analýza, SWOT analýza, marketingový mix, Marketing, marketing plan, PEST analysis, SWOT analysis, marketing mix
Citation
ISSN
ISBN