Browsing by Author "Horná, Pavlína"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemChování spotřebitele v sektoru bankovních služeb(2014-10-31) Horná, Pavlína; Honzáková Iveta, Ing.; Skolitel : 55316 Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D.; Konzultant : 64749 Habr Jiří, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 64453 Horná KateřinaPředmětem bakalářské práce je chování spotřebitele v sektoru bankovních služeb. Hlavním tématem dané oblasti jsou bankovní produkty pro mladé lidi, především studenty, se zaměřením na jejich spokojenost s využitím těchto služeb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými východisky, jako je například spotřebitel, chování spotřebitele, zákazník, služby, nákupní chování či bankovnictví a bankovní služby. Druhá část práce je zaměřena na rozbor institucí nabízející bankovní služby v rámci studentských účtů. Studentské účty bývají ušetřené o některé poplatky, tak aby si je mohl dovolit každý student. Dále pak analýza spokojenosti studentů s využíváním bankovních produktů za pomoci dotazníkového šetření a následné vyhodnocení dané problematiky.
- ItemTvorba marketingového plánu vybraného podniku(2016-10-31) Horná, Pavlína; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D.; Špatenka Petr, prof. RNDr. CSc. Skolitel : 55457; Lukáš David, prof. RNDr. CSc. Konzultant : 55119; Luštincová Radka, Ing. Konzultant2 : 65726Hlavním cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu konkrétního podniku. Vybranou společností je GALUS Industries s.r.o. Jedná se o českou rodinnou firmu specializující se na výrobu lyží, snowboardů a dalších sportovních potřeb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými východisky, ve kterých jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu, marketingového plánování a jednotlivých kroků potřebných pro tvorbu marketingového plánu. Druhá, praktická část, je zaměřena na samotnou tvorbu marketingového plánu společnosti GALUS Industries s.r.o.