Marketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníka

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingového strategického řízení ve firmě. Téma bylo zpracováno v podniku XY, jejíž hlavní činností je výroba dřevěných produktů (her, stavebnic, dekorací, nábytku ad.). Firma je na trhu teprve třetím rokem, kvůli čemuž není oblast marketingu firmy zatím efektivně rozvinuta. Cílem práce je na základě zpracované situační analýzy firmy navrhnout pozměňovací opatření, a to pro oblast financování, podnikové strategie a především marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. První část je literární rešerší věnovanou tématu marketingu. Druhá část práce obsahuje představení firmy, je analyzována její tržní pozice i popsán současný marketingový mix. Dále práce shrnuje možnosti získání mimořádných finančních zdrojů pro marketingové aktivity a konečně návrhy a doporučení na změny v oblasti marketingového strategického řízení firmy. Diplomová práce tak poskytuje firmě podklad pro zefektivnění podnikových procesů i základní informace nezbytné pro zpracování účinné marketingové strategie.
The diploma thesis focuses on marketing and marketing strategic management in a company. The theme was applied in XY firm, the main business activity of which is the production of wooden products (e.g. games, building blocks, decorations, furniture etc.). The company started functioning only three years ago, which is the reason why it has not fully developed its marketing yet. The goal of the diploma thesis is to make several suggestions on the basis of finished situation analysis for the area of financing, strategic management and mainly marketing. The thesis consists of two parts. The first part is a theoretical recherché that concentrates on marketing. The second part contains introduction of the XY company, situation analysis and current marketing mix. Following chapters summarize some possibilities of gaining extra financial sources for marketing activities and finally suggestions and recommendations for changes in marketing strategic management. The diploma thesis provides possible steps for improvements of business processes and basic data necessary for effective marketing strategy.
Description
Subject(s)
Dřevěné produkty, finanční řízení, marketing, marketingová strategie, marketingový mix, situační analýza, strategické řízení, zákazník, Customer, financial management, marketing, marketing mix, marketing strategy, situation analysis, strategic management, wooden products
Citation
ISSN
ISBN