Browsing by Author "Horáčková, Petra"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníkaHoráčková, Petra; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D.; Skolitel : 54839 Skrbek Jan, doc. Ing. Dr.; Konzultant : 55360 Kopal Jaroslav, Ing. CSc.; Konzultant2 : 64565 Růžička TomášDiplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingového strategického řízení ve firmě. Téma bylo zpracováno v podniku XY, jejíž hlavní činností je výroba dřevěných produktů (her, stavebnic, dekorací, nábytku ad.). Firma je na trhu teprve třetím rokem, kvůli čemuž není oblast marketingu firmy zatím efektivně rozvinuta. Cílem práce je na základě zpracované situační analýzy firmy navrhnout pozměňovací opatření, a to pro oblast financování, podnikové strategie a především marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. První část je literární rešerší věnovanou tématu marketingu. Druhá část práce obsahuje představení firmy, je analyzována její tržní pozice i popsán současný marketingový mix. Dále práce shrnuje možnosti získání mimořádných finančních zdrojů pro marketingové aktivity a konečně návrhy a doporučení na změny v oblasti marketingového strategického řízení firmy. Diplomová práce tak poskytuje firmě podklad pro zefektivnění podnikových procesů i základní informace nezbytné pro zpracování účinné marketingové strategie.
- ItemMarketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníkaHoráčková, Petra