Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku

Abstract
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti Preciosa Jewellery & Decoration. Předmětem práce je analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti a popis, jak a k čemu je firma využívá. Cílem práce je vyhodnocení správnosti využívání nástrojů podpory prodeje vzhledem k jejich charakteristice, která je popsána v literatuře v teroretické části. Teoretická část práce se zabývá kroky při vývoji efektivní komunikaci a popisem jednotlivých nástrojů podpory prodeje, které jsou z důvodů potřeb u praktické části rozděleny na nástroje podpory prodeje koncového zákazníka a na nástroje podpory prodeje obchodních mezičlánků. Poznatky z teoretické části se prolínají do části praktické, která také obsahuje vývoj marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje, ve zkoumané firmě i identifikace nástrojů a jejich konkrétního využití vzhledem k vytyčeným prodejním cílům. Na základě získaných poznatků je provedeno vyhodnocení užívání některých nástrojů podpory prodeje.
The Bachelor Thesis focuses on the sales promotion strategies in the Czech company Preciosa Jewellery & Decoration. The main aim of the thesis is to analyze the tools of sales promotion in the company and to describe how and to what purpose are they used. The thesis evaluates whether the tools are being used correctly and according to their characteristics described in the literature. The theoretical part focuses on the development of effective communication and presents a description of different tools of sales promotion which can be divided into tools of consumer promotion and tools of trade/retailer promotion. The analytical part of the thesis deals with the development of marketing communication strategy in the company Preciosa and its specific application according to their sales goals. Based on these findings the evaluation discusses the efficiency of the individual tools of sales promotion.
Description
Subject(s)
Marketingová komunikace, nástroje podpory prodeje, podpora prodeje, podpora prodeje koncového zákazníka, podpora prodeje obchodních mezičlánků, šperky, Marketing communication, tools of sales promotion, sales promotion, consumer promotions, trade/retailer promo?tions, jewellery
Citation
ISSN
ISBN