Browsing by Author "Šírová, Gabriela"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podnikuŠírová, Gabriela; Myslivcová Světlana, Ing.; Skolitel : 64111 Ducháčková Eva, prof. Ing. CSc.; Konzultant : 55392 Zelený Petr, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 65146 Habásko Jakub, Ing.Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti Preciosa Jewellery & Decoration. Předmětem práce je analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti a popis, jak a k čemu je firma využívá. Cílem práce je vyhodnocení správnosti využívání nástrojů podpory prodeje vzhledem k jejich charakteristice, která je popsána v literatuře v teroretické části. Teoretická část práce se zabývá kroky při vývoji efektivní komunikaci a popisem jednotlivých nástrojů podpory prodeje, které jsou z důvodů potřeb u praktické části rozděleny na nástroje podpory prodeje koncového zákazníka a na nástroje podpory prodeje obchodních mezičlánků. Poznatky z teoretické části se prolínají do části praktické, která také obsahuje vývoj marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje, ve zkoumané firmě i identifikace nástrojů a jejich konkrétního využití vzhledem k vytyčeným prodejním cílům. Na základě získaných poznatků je provedeno vyhodnocení užívání některých nástrojů podpory prodeje.
- ItemSpokojenost zákazníků vybraného podnikuŠírová, Gabriela; Simová Jozefína, doc. Ing. Ph.D. : 55316; Gumenná Martina, Ing. Konzultant2 : 66428Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti v autorizované dealerské síti zkoumané značky výrobce automobilů. Předmětem práce je koncepční vymezení defince zákaznické spokojenosti a určení způsobů měření zákaznické spokojenosti. Dále pak identifikace klíčových atributů ovlivňujících spokojenost zákazníků a jmenování způsobů, jak zákaznickou spokojenost zvyšovat a jak budovat vztahy mezi podnikem a jeho zákazníky. Cílem práce je popsat vnitřní prostředí zkoumaného výrobce automobilů z hlediska výzkumu zákaznické spokojenosti. Uvést relevantní vztahy, procesy nebo např. nástroje pro řízení spokojenosti zákazníků a popsat, jak probíhá výzkum zákaznické spokojenosti ve zkoumaném podniku a jaká je následná práce se získanými daty. Data z výzkumu zákaznické spokojenosti zkoumaného podniku budou podrobena hlubší analýze s cílem identifikovat region a dealerství s nejslabšími výsledky pomocí dvou metod. Dále se bude u dostupných dat zjišťovat vzájemná míra závislosti mezi jednotlivými atributy zákaznické spokojenosti a mezi celkovou spokojeností zákazníka a budou identifikovány atributy, které vykazují nejvyšší míru této závislosti. Následně bude určena důležitost jednotlivých atributů z hlediska jejich míry vlivu na zvýšení celkové spokojenosti. Posledním bodem analytické části bude analýza celkové spokojenosti dle socidemografických ukazatelů. Na základě provedené analýzy budou navrženy způsoby, jak zákaznickou spokojenost zvyšovat.