Image a identita firmy

Abstract
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat identitu, image a kulturu digitální agentury SMWORKS s.r.o. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury. Je zde vysvětleno z čeho skládá firemní identita, jaký má vzah k firemní image a jaký je její význam pro firmu. Na základě těchto poznatků byla zpracována praktická část, která analyzuje stávající firemní komunikaci, kulturu a design společnosti SMWORKS, přičemž jsou zde navrženy opatření pro zlepšení.
The aim of this thesis is to analyse the identity, image and culture of digital agency SMWORKS s.r.o. The first part of this thesis includes theoretical findings from the literature. It explains the components of corporate identity, its relation to corporate image and its purpose to a company. The practical part consists of a description of a particular digital agency SMWORKS, analysis of the existing corporate communication, culture, design and recommendations for the future, arising from the theoretical part.
Description
Subject(s)
firemní identita, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní design, design manuál, marketing, sociální sítě, webové stránky, blog, propagační předměty, corporate identity, corporate image, corporate culture, corporate communication, corporate deisgn, design manual, marketing, social media, websites, blog, promotion products
Citation
ISSN
ISBN