Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro firmu LAWI Sport s.r.o. Firma LAWI Sport s.r.o. se zaměřuje na výrobu sportovního oblečení. V první části jsou na základe rešerše literatury vymezena důležitá ...
Předmětem této diplomové práce je nastínění problematiky Cross-Company procesu v mezinárodní společnosti Knorr-Bremse. Cílem práce je zmapování a zhodnocení celého procesu od samotné objednávky produktu až po dodání k ...
Diplomová práce vznikla s cílem ucelit informace o přestavbě domu na chytrý. Teoretická částdefinuje možnosti komunikace mezi technologiemi, popisuje jednotlivá zařízení a upozorňujena možné limity při přestavbě. Praktická ...
Diplomová práce se zabývá webovou analytikou a jejími nástroji, které se využívají k optimalizaci webu, zejména potom webového e-shopu. Konkrétněji se jedná o optimalizaci webových stránek společnosti Knihkupectví Fryč ...
Diplomová práce se zabývá problematikou implementace ERP systému SAP do vybraného podniku. Teoretická část vymezuje danou problematiku s ohledem na informační systémy, bez kterých se moderní společnost neobejde. Zároveň ...
Diplomová práce se zabývá rozvojem elektromobility z pohledu autorizovaného dealera vozů značky Škoda. Cílem diplomové práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti AUTOCENTRUM Jičín a následná implementace ...
Diplomová práce je zaměřena na změny v automobilovém průmyslu týkajícími se přísnějších limitů a měření emisí CO2 v rámci Evropské unie a na nová opatření společnosti Škoda Auto a. s., která musí společnost aplikovat, aby ...
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace společensky odpovědného podniku, konkrétně autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s. Marketingová komunikace tvoří jednu z hlavních činností společnosti, jelikož ...
Diplomová práce se zabývá algoritmy na YouTube a jejich marketingovým významem. V práci je popsán fenomén influencer marketingu se zaměřením na YouTubery. Je charakterizován portál YouTube, jeho služby a popularita. Je ...
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením investičního záměru ve vybraném podniku působícím v mezinárodním prostředí. Cílem práce je nalézt optimální způsob financování konkrétního investičního projektu, vyhodnotit záměr při ...
Jak již téma napovídá, diplomová práce se podrobněji zaobírá uplatňováním personálního marketingu ve vybrané společnosti, kdy ve středu zájmu jsou zaměstnanci s rozdílnou státní příslušností. Personální marketing se v ...
Diplomová práce se zabývá dopady dohody o volném obchodu mezi EU a Jižní Koreou na český automobilový průmysl. První část práce pojednává o Společné obchodní politice Evropské unie a popisuje, na jakých principech a ...
Diplomová práce se zabývá inovačními procesy ve vybraném podniku typu MSP. Jejím hlavním cílem je vyhodnocení inovačního projektu a následný návrh metodického postupu realizace těchto projektů ve vazbě na různé zdroje ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem čtvrté průmyslové revoluce a snaží se přiblížit vybrané prvky a způsoby, jakými tato revoluce ovlivňuje ekonomický sektor. Cílem práce je přiblížit spojitost mezi ekonomickým rozvojem ...
Cílem diplomové práce je odpovědět na otázku, jak se měnilo strategické a taktické řízení společnosti Haas+Sohn v krizových letech, jak byl opětovně nastartován odbyt a obnoven rozvoj společnosti a jaká doporučení lze na ...
Záměrem diplomové práce Udržitelné podnikání a sociální odpovědnost zemědělského podniku je charakteristika a zmapování udržitelného podnikání, sociální odpovědnosti podniku a vzájemné vazby mezi nimi a zemědělským podnikem. ...
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku volby vhodné strategie pro analýzu systému měření.Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům k dané problematice. Je zaměřena na statistiku jako vědní obor, dále na ...
Tato bakalářská práce se věnuje navržení marketingové komunikace ŠKODA IT ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části je nejprve představen pojem marketing a marketingová komunikace, v následující části je popsán ...
Bakalářská práce se zabývá představením podniku a jeho možností expandovat na zahraniční trh, na kterým dosud nepůsobí. Teoretická část je zaměřená především na možnosti vstupu firmy na zahraniční trh, jaká rizika jsou s ...
Diplomová práce je zpracována na téma konkurenční pozice podniku na trhu. Předmětem diplomové práce je zhodnocení postavení společnosti Golf Europe s. r. o. v prostředí golfového trhu v České republice. Konkurence společnosti ...