Nové výzvy ve výuce matematiky

Title Alternative:New challenges in mathematics teaching
Abstract
Diplomová práce se zabývá novými výzvami ve výuce matematiky. Teoretická částse zaměřuje na rešerši vybraných výzev. Předmětem práce je distanční vzdělávání,jakožto nejnovější a největší výzva posledních dvou let. Prakticko-výzkumná část jevěnovaná tvorbě distančního textu pro výuku komplexních čísel. Dále zde naleznemestručné pojednání o komplexních číslech a metodické doporučení pro učitele k využitízpracovaného textu. Podstatnou část prakticko-výzkumné části tvoří výzkum, kterýprobíhal prostřednictvím dotazníkového šetření. Šetření bylo zaměřeno na názoryučitelů a žáků na distanční text.
The diploma thesis deals with new challenges in mathematics education. The the oretical part focuses on the search of selected challenges. The subject of the workis distance education as the latest and greatest challenge of the last two years. Thepractical-research part is devoted to the creation of a distance text for teachingcomplex numbers. Furthermore, there is found a brief discussion of complex num bers and methodological recommendations for teachers to use the developed text. Asignificant part of the practical-research part is research, which was conducted byquestionnaire survey. The survey was focused on teacher's and student's opinions onthe distance text.
Description
Subject(s)
Matematika, střední škola, distanční výuka, distanční text, komplexní čísla, digitální technologie, výukové portály, GeoGebra, alternativní metody výuky, Hejnéhometoda, změna rámcového vzdělávacího programu, Mathematics, high school, distance learning, distance text, complex numbers, digitaltechnologies, teaching portals, GeoGebra, alternative teaching methods, Hejnéhomethod, change of the framework educational program
Citation
ISSN
ISBN