Využití nástrojů pro podporu prodeje firmy GRENT CZ s. r. o.

Title Alternative:Sales promotion of GRENT CZ s. r. o.
Abstract
Cílem diplomové práce je analýza marketingové akce pro podporu prodeje. Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů podpory prodeje ve firmě GRENT CZ s.r.o. Teoretická část obsahuje popis základních pojmů a teoretických východisek týkajících se podpory prodeje, základních reklamních médií a jejich výběru a metod stanovení reklamního rozpočtu. Druhá část diplomové práce je věnována analýze využití nástrojů podpory prodeje ve firmě GRENT CZ s.r.o., které jsou popsány v teoretické části a je proveden rozbor marketingové akce ?JARO 2012?. Tato marketingová akce je vyhodnocená z hlediska tržeb, úspěšnosti akčního letáku a efektivnosti vložených finančních prostředků. Na základě získaných údajů a zpracované analýzy jsou navržena doporučení ke zlepšení využití nástrojů podpory prodeje ve firmě GRENT CZ s.r.o.
Description
101 s., 9 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, marketing
Citation
ISSN
ISBN