Identifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie

Title Alternative:Identification of Target Group of the Club HC Lev Praha and Proposal of the Appropriate Communication Strategy
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce Identifikace cílové skupiny klubu HC LEV Praha a návrh vhodné komunikační strategie se zabývá specifickou oblastí marketingu, kterou je sportovní marketing. Práce je zaměřena především na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC LEV Praha s cílovými skupinami klubu, veřejností a médii. Cílem práce je identifikovat cílovou skupinu klubu a na základě této identifikace navrhnout vhodnou komunikační strategii. Teoretická část popisuje základní nástroje marketingového a komunikačního mixu typické pro sportovní prostředí. V praktické části je nejprve představen klub HC LEV Praha a také nástroje komunikačního mixu, které klub již používá. Následně je prostřednictvím kvantitativního výzkumu identifikována cílová skupina klubu a na základě výsledků tohoto výzkumu je navržena strategie, jejímž cílem je zefektivnění komunikace klubu.
Description
108 s., 6 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, marketing
Citation
ISSN
ISBN