Browsing by Author "Fiala, Vít"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemIdentifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie(2013-01-01) Fiala, Vít
- ItemIdentifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Fiala, Vít; Ungerman, OtakarDiplomová práce Identifikace cílové skupiny klubu HC LEV Praha a návrh vhodné komunikační strategie se zabývá specifickou oblastí marketingu, kterou je sportovní marketing. Práce je zaměřena především na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC LEV Praha s cílovými skupinami klubu, veřejností a médii. Cílem práce je identifikovat cílovou skupinu klubu a na základě této identifikace navrhnout vhodnou komunikační strategii. Teoretická část popisuje základní nástroje marketingového a komunikačního mixu typické pro sportovní prostředí. V praktické části je nejprve představen klub HC LEV Praha a také nástroje komunikačního mixu, které klub již používá. Následně je prostřednictvím kvantitativního výzkumu identifikována cílová skupina klubu a na základě výsledků tohoto výzkumu je navržena strategie, jejímž cílem je zefektivnění komunikace klubu.
- ItemMarketingová analýza hokejového klubu HC Slovan Ústečtí Lvi(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Fiala, Vít; Martinec, JindřichThe Bachelor thesis assesses the working of the hockey club HC Slovan Ústečtí Lvi from an economic and sports perspective. Sports results and achievements are often based on the economic situation of the club. Because the club starts in the second highest ice hockey league and long-term seeks to get on to the highest league so the economic running of the club was compared with the economic running of the club's of the highest league from several aspects. Marketing activity was analyzed in detail because marketing gaining in importance in sports. From the marketing analysis emerged strengths and on the other side weaknesses of the club, on which the club should work on in the future. In the final section were proposed appropriate recommendations which could have a positive influence on the development of ice hockey in Ústí nad Labem. The most of the recommendations are focused on streamline the marketing efforts of the club.
- ItemMarketingová analýza hokejového klubu HC Slovan Ústečtí Lvi(2011-01-01) Fiala, Vít