Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu SLEVA Liberec

Title Alternative:Marketing communication via Facebook and its practical use for the Sleva Liberec company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové komunikace na sociální síti Facebook pro společnost Sleva Liberec. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska tradiční marketingové komunikace, následně je představeno ''nové'' médium internet a možnosti jeho využití pro marketing. Teoretická část je pak zakončena teorií o sociální síti Facebook a jeho využitím pro marketingovou komunikaci firem. Praktická část představuje společnost Sleva Liberec, která se zabývá prodejem slevových poukazů přes internet, následuje analýza dostupných již provedených výzkumů marketingové komunikace na Facebooku. Hlavní část práce se zabývá samotným primárním výzkumem na téma marketingová komunikace na Facebooku a jeho vyhodnocením. Autorka zde formuluje základní výzkumný problém a konkrétní cíle výzkumu. Výzkum proběhl metodou dotazování pomocí elektronického dotazníku umístěného na Facebooku. Výsledky jsou následně použity pro sestavení marketingové komunikace na Facebooku přímo pro danou společnost a také pro návrhy další komunikace mimo sociální síť.
Description
100 s., 6 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, Facebook, marketingová komunikace, Facebook
Citation
ISSN
ISBN