Uvedení nového výrobku na trh

Abstract
Diplomová práce se zabývá uvedením nového produktu na český trh, konkrétně závodních lyží pro žákovské a juniorské kategorie alpského lyžování. Jedná se o Junior Alpin Race Program české firmy Sporten, a. s. Hlavním cílem práce je návrh marketingových strategií pro úspěšné představení nového produktu potenciálním zákazníkům. K dílčím cílům patří průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, analýza makroprostředí, mikroprostředí a definování cílové skupiny. Dotazníkové šetření bylo realizováno mezi závodníky, zatímco hloubkové rozhovory byly provedeny s trenéry působícími v alpském lyžování a také s rodiči závodníků. Na základě tohoto průzkumu byly vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a byly navrženy vhodné marketingové strategie, jejichž cílem je získání nových zákazníků pro firmu Sporten, a. s.
The master thesis deals with launching the new product into the Czech market, specifically racing skis for pupils and junior categories of alpine skiing. The thesis is focused on the Junior Alpin Race Programme of the Czech company Sporten, a. s. The main aim of the thesis, is to propose marketing strategies in order to successfully introduce the new product to potential customers. Partial aims include market research using questionnaire survey and in-depth interviews, analysis of macro-environment and micro-environment as well as defining the target group. The questionnaire survey was carried out among the racers while in-depth interviews were conducted with coaches working in alpine skiing and also parents of racers. Based on the data obtained in the survey, research questions were analysed and the appropriate marketing strategies were designed to attract new customers to the company Sporten, a. s.
Description
Subject(s)
Junior, komunikační mix, lyže, marketingová strategie, Sporten, závodní, Junior, communication mix, ski, marketing strategy, Sporten, racing
Citation
ISSN
ISBN