Online marketing jako nástroj rozvoje herního startupu

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové komunikace jako nástroje pro rozvoj herního startupu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a navrhnutí optimalizace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace využívaných společností Critical Force Ltd k propagaci jejího produktu - mobilní hry Critical Ops. Diplomová práce je rozdělena do dvou rovin: teoretické a praktické. První část prezentuje teoretická východiska online marketingové komunikace malých a středních podniků. Druhá část začíná představením vybrané společnosti a jejího produktu. Následuje analýza jednotlivých nástrojů online marketingové komunikace společnosti s ohledem na jejich využití a efektivitu. Na základě provedené analýzy je závěrem vytvořen návrh optimalizace těchto nástrojů.
The diploma thesis deals with the issues of online marketing communication as a tool for developing a gaming start-up. The goal of the diploma thesis is to evaluate the current state of and to create a proposal for optimizing marketing communication tools used by Critical Force Ltd to promote its main product - mobile game Critical Ops. The thesis is divided into two levels: theoretical and practical. The first part presents the theoretical basis for online marketing communication and small and medium sized enterprises. The second part begins by introducing the selected company and its product. This is followed by an analysis of individual online marketing communication tools of the company with regard to their use and effectiveness. Based on the conducted analysis, a proposal for optimizing these tools is created.
Description
Subject(s)
marketingová komunikace, Internet, online reklama, ASO, app store optimalizace, sociální média, Facebook, YouTube, Twitter, optimalizace, MSP, malé a střední podniky, marketing communication, Internet, online advertising, ASO, app store optimisation, social media, Facebook YouTube, Twitter, optimisation, SME, small and medium sized entreprises
Citation
ISSN
ISBN