Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh

Abstract
Tématem této bakalářské práce je návrh komunikačního mixu firmy vstupující na zahraniční trh. Konkrétně je tento návrh komunikačního mixu uplatněn na české mezinárodní firmě Lasvit, která bude vstupovat na trh Jihoafrické republiky. První část bakalářské práce je teoretická část, ve které je vymezen pojem marketingová komunikace, jeho složky se zaměřením na komunikační mix. Dále je pak prostor věnovaný sestavování kampaní a zkoumání metod sestavování zahraniční analýzy. Druhá část, praktická, se zabývá představením konkrétní společnosti, představení současného konceptu 4P. Dále vytvoření metod zahraniční analýzy Jihoafrického trhu, vytvoření SWOT analýzy a segmentace, na kterou bude podnik cílit svou kampaň. Jedna z kapitol se bude zabývat návrhem komunikačního mixu v Jihoafrické republice
The topic of this bachelor thesis is the suggestion of the communication mix of the company entering the foreign market. Specifically, this communication mix proposal is applied to the Czech international company Lasvit, which will enter the South African market. The first part of the thesis is a theoretical part, in which the concept of marketing communication, its components with a focus on communication mix is defined. Furthermore, there is a space devoted to compiling campaigns and exploring methods of compiling foreign analysis. The second part, practical, deals with the introduction of a particular company, introduction of the current concept of 4P. Furthermore, the creation of South African market analysis methods, the creation of SWOT analysis and the segmentation to which the company will target its campaign. One of the chapters will deal with the design of a communication mix in South Africa.
Description
Subject(s)
Mezinárodní obchod, trh, Lasvit, Jihoafrická republika, komunikační mix, International trade, market, Lasvit, South Africa, communication mix
Citation
ISSN
ISBN