Browsing by Author "Hošková, Lenka"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační mix firmy vstupující na zahraniční trhHošková, Lenka; Ungerman Otakar, Ing. Ph.D. : 59360; Dlouhá Štěpánka, Ing. Konzultant2 : 66395Tématem této bakalářské práce je návrh komunikačního mixu firmy vstupující na zahraniční trh. Konkrétně je tento návrh komunikačního mixu uplatněn na české mezinárodní firmě Lasvit, která bude vstupovat na trh Jihoafrické republiky. První část bakalářské práce je teoretická část, ve které je vymezen pojem marketingová komunikace, jeho složky se zaměřením na komunikační mix. Dále je pak prostor věnovaný sestavování kampaní a zkoumání metod sestavování zahraniční analýzy. Druhá část, praktická, se zabývá představením konkrétní společnosti, představení současného konceptu 4P. Dále vytvoření metod zahraniční analýzy Jihoafrického trhu, vytvoření SWOT analýzy a segmentace, na kterou bude podnik cílit svou kampaň. Jedna z kapitol se bude zabývat návrhem komunikačního mixu v Jihoafrické republice
- ItemVliv lockdownu na rozpočtovou a fiskální politiku ČRHošková, Lenka; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. : 57210Diplomová práce je zaměřena na reakci fiskální a rozpočtové politiky na krizi zapříčiněnou koronavirem, která postihla celý svět. Teoretická část práce je zaměřena na základní teoretické definice pojmů, a to zejména ekonomický cyklus a jeho příčiny, také na fiskální a rozpočtovou politiku. V praktické části práce je analyzován rozpočet České republiky, který byl mnohonásobně navýšen kvůli koronavirové krizi, a také je zde zkoumána fiskální politika, která hrála velkou roli pro boj s krizí a rovněž měla velký vliv na schodek státního rozpočtu ČR. Následně jsou analyzovány přístupy fiskální politiky ke koronavirové krizi ve vybraných evropských zemí, konkrétně Spojeného království Velké Británie a Severního Irska, Itálie a Švédska. Rozdílné přístupy zemí jsou v závěru komparovány a zhodnoceny.