Marketingová komunikace firmy působící na trhu kongresového a incentivního cestovního ruchu

Title Alternative:Marketing communication of the company operating on the market of congress and incentive tourism
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This thesis is concerned with analyzing of the Liberec Region in terms of suitability for implementation of the product incentive and congress tourism by Sundisk Company Ltd. and also with suggesting of the communication mix. In the practical part Sundisk Company Ltd. is introduced. Afterwards, an analysis of the suitability of the Liberec Region for the implementation of the product is executed. The analysis is based on the evaluation of relevant attributes which are important for the development of incentive and convention tourism in every destination. Afterwards, precisely targeted marketing communication mix is designed and it is supplemented by expected costs of implementation. Communication mix should help to the successful implementation of the product on the market.
Diplomová práce se zabývá analyzováním Libereckého kraje z hlediska vhodnosti pro zavedení produktu incentivní a kongresové turistiky v destinaci společností Sundisk, s. r. o. a následnému navržení cíleného marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Sundisk, s. r. o. a následně je provedena analýza vhodnosti Libereckého kraje pro zavedení produktu, která je sestavena na základě hodnocení relevantních atributů důležitých pro rozvoj incentivní a kongresové turistiky v destinaci. V diplomové práci je navržen přesně cílený marketingový komunikační mix doplněný o stanovení předpokládaných nákladů na realizaci, který má dopomoci k úspěšnému zavedení produktu na trh.
Description
katedra: KMG; přílohy: CD ROM; rozsah: 114 - 122
Subject(s)
tourism, convention and incentive tourism, mice, marketing, marketing communication, communication mix, advertising, cestovní ruch, kongresová a incentivní turistika, mice, marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama
Citation
ISSN
ISBN