Identita podniku Caja Hipodromo

Title Alternative:Corporate identity of Caja Hipodromo
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The master thesis deals with corporate identity of mexican company Caja Hipodromo. Theoretical part is concerned with particular parts of corporate identity mix like corporate design, corporate communication and corporate culture. The identification of the key elements of corporate identity is based on theoretical part. Particular elements are qualitatively analysed by concerned observing, controlled interview and by analyzing company documents. Based on analysis results, the critical elements are identified. The new elements of corporate identity and improvements of critical elements are recommended.
Diplomová práce se zabývá oblastí corporate identity mexické společnosti Caja Hipodromo. Teoretická část práce mapuje jednotlivé složky coporate identity mixu (corporate design, corporate communication a coporate culture). Na základě literární rešerše jsou identifikovány klíčové prvky v jednotlivých oblastech CI, které jsou dále kvalitativně analyzovány prostřednictvím metod zúčastněného pozorování, řízených rozhovorů a analýzou podnikových dokumentů. Na základě výsledků analýzy jsou identifikovány kritické prvky corporate identity. V oblastech kritických prvků jednotlivých složek corporate identity je navrženo jejich zlepšení a nové prvky.
Description
katedra: KMG; rozsah: 82 s.
Subject(s)
corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate culture, corporate identity mix, organizational culture, identita podniku, firemní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura, organizační kultura, firemní image
Citation
ISSN
ISBN