Analýza aktuálních marketingových trendů

Title Alternative:Analysis of contemporary marketing trends
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This diploma thesis is focused on actual marketing trends based on a technological progress. Each topic is commented by its both theoretical and practical parts. The historical development of marketing connected with social and technological development of human society is described in the first part of the thesis. In the following (main) part of the thesis are explained actual marketing trends based on new technologies such as social networking. In the end of the thesis visions of future of marketing are described.
Tato diplomová práce se zabývá vybranými aktuálními trendy marketingu, založenými na vývoji technologií. Jednotlivé trendy jsou vždy rozebrány z pohledu teoretického a poté doplněny názornými příklady z praxe. V první části je na stručné historii marketingu znázorněno, jak je tento obor dynamický a jak se postupně vyvíjel a měnil až do dnešní podoby na základě měnících se technologických možností lidstva a s vývojem společnosti jako takové. V další (hlavní) části se práce věnuje aktuálním marketingovým praktikám, které jsou často velmi nové díky novým technologiím a dosud nevídaným platformám, kterými jsou např. sociální sítě. Závěr je věnován pohledu na vývoj marketingu do budoucna, co se dá od jeho vývoje očekávat a kam směřují nynější trendy.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 87 s. ( 108 049 znaků)
Subject(s)
marketing, marketing trends, social network, facebook, smart tv, smart phone, qr kódy, bluetooth, virtual world, advergaming, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, facebook, smart tv, smart phone, qr kódy, bluetooth, virtuální svět, advergaming
Citation
ISSN
ISBN