Marketingová komunikace v rámci sportovní akce mezinárodního rozsahu

Title Alternative:Marketing communication within international sport event
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This diploma thesis deals with the topic of marketing communication during organising of sport events. The introductory part mentions the general theory of marketing communication which is subsequently compared with marketing communication in sport. Subsequently, various form of marketing communication during significant sport events e.g. Olympic Games or world championship are described and compared. Special attention was paid to marketing campaign which was realized by an organising committee of 10 European Youth Olympic Winter Festival (EYOWF 2011), because it became one of the most important sport events within the Liberec region. As a result, author?s own suggestions and ideas for using marketing communication in sport were developed. Based on that, EYOWF marketing communication is described. Finally, this vision is compared with the reality ? including financial evaluation.
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace při pořádání sportovních akcí. V úvodní části je zmíněna obecná teorie marketingové komunikace, která je poté porovnána s marketingovou komunikací ve sportu. Zároveň tato práce popisuje a porovnává různé formy marketingové komunikace, které byly použity v rámci významných celosvětových sportovních událostí jako například olympijské hry či mistrovství světa a ty jsou vzájemně porovnány. Zvláštní pozornost je věnována marketingové kampani, kterou uskutečnil organizační výbor 10. Zimního evropského festivalu mládeže 2011 (dále EYOWF), jelikož tato akce byla svým rozsahem dosud jednou z největších událostí, která se v Libereckém kraji konala. Následně jsou vyvozena vlastní doporučení pro užití marketingové komunikace ve sportu. Na základě těchto návrhů je popsáno, jak by měla dle mého názoru vypadat vhodnější marketingová komunikace EYOWF 2011 a ta je porovnána se skutečností včetně finančního rozboru.
Description
katedra: KMG; rozsah: 80 s. (15 263 znaků)
Subject(s)
marketing communication, eyowf 2011, vycoolse!, promotion, public relations, direct marketing, personal selling, sponzoring, sport marketing communication, marketingová komunikace, eyowf 2011, vycoolse!, reklama, public relations, přímý marketing, osobní prodej, sponzoring, marketingová komunikace ve sportu
Citation
ISSN
ISBN