2019/2 - Science of Economics
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2019/2 - Science of Economics by Subject "competitiveness"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemChallenges for achieving competitiveness in the EU automotive industry(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2019-01-01) Rodrigues, Márcio; Mendes, Beatriz; Šírová, EvaPokud firmy chtějí být konkurenceschopné, základním požadavkem je jasné pochopení potřeb zákazníka. Odpověď na otázku, která firma nabízí nejlepší produkt nebo službu, se v průběhu času ztíží, protože všechny se snaží dosáhnout stejného cíle: pochopit, jak se trh doopravdy chová. Je skutečností, že proces konkurence a srovnávání kvality mezi automobilovými společnostmi je ve stabilním globálním ekonomickém scénáři náročný. Jak by tyto procesy vypadaly v globální hospodářské krizi? Jaké výzvy budou firmy muset řešit, aby byly v tomto scénáři konkurenceschopné? Tento článek představuje případovou studii globálního automobilového dodavatele a problémy, kterým čelil během ekonomické krize v letech 2008- 2009, týkající se statistické analýzy jeho poptávky a prostojů. Ze získaných zkušeností se lze poučit a lépe předpovídat a řešit problémy v budoucnosti.