Kinderzentrum St.Vincent v Regensburgu

Title Alternative:Child's centre St.Vincent in Regensburg
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se v teoretické části zabývá poruchami chování u dětí a mládeže a následnými výchovnými metodami a prostředky, které napomáhají tyto poruchy napravit. Dále věnuje pozornost jednotlivým typům institucí, zaměřených na reedukaci dětí a mládeže, konkrétně pak intenzivně terapeutické skupině s integrovanou {\clqq}clearingovou stanicí`` v Dětském centru St. Vincent v Regensburgu. V praktické části práce sleduje hlavní náplň a úkoly této skupiny, které jsou založeny především na pevně stanovené struktuře programu, individuálnímu přístupu, a na terapeutických cvičeních, podporujících osobnostní proměnu klienta, jejíž efektivita se stává cílem výzkumu této práce. V závěru práce shrnuje přínosy a nedostatky klientova pobytu v tomto typu zařízení a navrhuje možná řešení na zlepšení spolupráce mezi vychovatelem a mladým jedincem.
The theoretical part of the diploma thesis deals with children´s and adolescents{\crq} and the consequent educational methods, which help correct such disorders. Further, the paper describes various types of institutions, which focus on reeducation of children and adolescents. Particularly, the thesis concentrates on intensive therapeutic group with integrated clearing station, Germany. The practical part of the paper characterizes the primary functions and tasks of this group. These are based mainly on a fixed program structure, individual attitude and therapeutic practices that support personal change of a client. The effectiveness of these practices is the main objective of the research devoted to this work. The final part summarizes the contributions and deficits following from a client´s sojourn in this institution and suggests possible solutions to improve the cooperation between the educator and juveniles
Description
katedra: KPP; rozsah: 89 s., 27 s. obr. příloh
Subject(s)
poruchy chování, výchovné metody a prostředky, osobnost vychovatele, resocializace, dětské centrum st. vincent v regensburgu, intenzivně terapeutická skupina s integrovanou clearingovou stanicí, terapeutická cvičení, behavioral disorders, educational methods and resources, personality of pedagog, resocialization, child's centre st. vincent in regensburg, intensive therapeutical group with integrated clearing station, therapeutical practices
Citation
ISSN
ISBN