Studentský informační systém o dopravní obslužnosti

Title Alternative:Implementation algorithm game checker for robot ABB
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této práce je vytvoření algoritmu pro hru dáma a jeho naprogramování v jazyce Delphi tak, aby si tuto deskovou hru mohli zahrát proti sobě dva roboti nebo člověk s robotem. To vše za předpokladu, že člověk bude roboty ovládat od počítače pomocí grafického rozhraní programu. K tomu je zapotřebí komunikace s robotem po sériové lince a rozpoznávání obrazu z kamery snímající scénu. Program přijímá data od kamery umístěné nad hrací plochou, která snímá rozložení kamenů na desce ( stav hry ). Tato data se zpracují, vyhodnotí a následně robot přijímá příkazy po sériové lince, jak má hrát.
The aim of this work is to develop algorithms for the game Checker and its programming into the language Delphi to be able to play the table game Checker by two robots against each other or a human with a robot. The person controls it from a computer thanks to graphical interface of program. To that is needed communication with the robot on serial line and image recognition of camera. The program receives data from the camera that is placed over the game area. Those data are judged and then the robot receives order trough the serial line how it should play.
Description
katedra: KSI; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 40
Subject(s)
draughts, checkers, algorithm, camera, robot abb, dáma, algoritmus, kamera, robot abb
Citation
ISSN
ISBN