Browsing by Author "Hlava, Tomáš"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemImplementace algoritmů hry dáma pro roboty ABB(2007-01-01) Hlava, Tomáš
- ItemJednoúčelový manipulátor(1994-01-01) Hlava, Tomáš
- ItemPříspěvek k analýze možností testování softwaru(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Hlava, Tomáš; Vališ, DavidCílem diplomové práce je analýza současných postupů využívaných při testování software. Dále pak návrh postupu testování a nakonec realizace daného návrhu postupu testování software na projektu v praxi. Práce se snaží vysvětlit a přiblížit základní pojmy z oblasti testování. Zároveň představit procesy, které se v současné době využívají při zkouškách bezporuchovosti software. Přínos diplomové práce spočívá v návrhu postupu testování software a jeho následné realizaci na praktickém příkladu. Práce je koncipována do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů spolehlivosti, životnímu cyklu software a úvodu do problematiky zkoušek bezporuchovosti software. Druhá část práce obsahuje vlastní návrh postupu testování software. Návrh vychází z postupů definovaných v úvodní části této práce. Výsledný návrh je poté realizován na konkrétním příkladu postupu testování software v praxi. Výsledek realizace návrhu postupu testování softwaru v praxi je zaznamená v závěru druhé části této práce. Cílem práce je informovat o současných možnostech testování software a zároveň představit jejich využití na konkrétním příkladu v praxi. Splnění tohoto cíle bylo dosaženo na základě studia ověřených materiálů, ale také na základě vlastních zkušeností ověřených v praxi na konkrétních případech.
- ItemPříspěvek k analýze možností testování softwaru(2011-01-01) Hlava, Tomáš
- ItemStudentský informační systém o dopravní obslužnosti(Technická Univerzita v Liberci, 2007-01-01) Hlava, Tomáš; Grosman, JosefCílem této práce je vytvoření algoritmu pro hru dáma a jeho naprogramování v jazyce Delphi tak, aby si tuto deskovou hru mohli zahrát proti sobě dva roboti nebo člověk s robotem. To vše za předpokladu, že člověk bude roboty ovládat od počítače pomocí grafického rozhraní programu. K tomu je zapotřebí komunikace s robotem po sériové lince a rozpoznávání obrazu z kamery snímající scénu. Program přijímá data od kamery umístěné nad hrací plochou, která snímá rozložení kamenů na desce ( stav hry ). Tato data se zpracují, vyhodnotí a následně robot přijímá příkazy po sériové lince, jak má hrát.