Marketingová komunikace prostřednictvím internetu

Title Alternative:Marketing communication through the internet
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Marketing communication through the internet is the theme of the thesis. This form of communication is still in progress and in the electronic world are availaible new inovations. Theoretical part of the work characterize each kind of marketing communication on the internet like web sites, banners, social nets or e-mail marketing. Recieved experiences are practically aplicated on the example ? the restaurant ene bene and the analysis of the communication with customers through the internet. The analysis and comparison of the competition is very important part of the work. Marketing research of the costumers of the restaurant ene bene offers informations about attitutes and opinions of this theme. The recommendations for improving the marketing communication through the internet are prosseded on the previous factors and will be afforded to the management of the restaurant ene bene.
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace prostřednictvím internetu. Tato forma komunikace se neustále rozvíjí a v elektronickém prostředí jsou k dispozici stále nové inovace. Teoretická část práce charakterizuje jednotlivé druhy marketingové komunikace na internetu, jako jsou internetové stránky, bannery, sociální sítě nebo emailový marketing. Získané poznatky jsou prakticky uplatněny na příkladu restaurace ene bene a rozboru její komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Důležitou součástí práce je i analýza a porovnání s konkurencí v komunikaci se zákazníky. Marketingový výzkum zákazníků restaurace ene bene poskytuje informace o postojích a názorech zákazníků na dané téma. Na základě všech výše uvedených faktorů jsou zpracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím internetu, která budou poskytnuta vedení restaurace.
Description
katedra: KMG; rozsah: 83 s., 2 s. obr. příloh
Subject(s)
marketing communication, internet, web sites, marketing research, emarketing, social nets, restaurant, ene bene, competition, customer, questionnaire, marketingová komunikace, internet, webové stránky, marketingový výzkum, emarketing, sociální sítě, restaurace, ene bene, konkurence, zákazník, dotazník
Citation
ISSN
ISBN