Marketing značkové prodejny Rodinného pivovaru Bernard v Třebíči

Title Alternative:Marketing of the brand store of the Bernard family brewery in Třebíč
Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The goal of my thesis, which is called Marketing of the brand store of the Bernard family brewery in Třebíč, is to analyse current state of marketing work of the store and basing on proven facts to recommend possible alternatives for its improvement. My thesis consists of two parts. The theoretical part deals with marketing methods used in my work, the history of Humpolec brewery and also with the history of brewing in Třebíč. In the practical part I described the current situation of brewery market and my research of the Family brewery Bernard, a.s., whitch is together with the brand store in Třebíč remited to the SWOT analysis. In the end of my thesis I recommend several possibilities for the store that would lead to an enhancement of its sales.
Cílem diplomové práce s názvem Marketing značkové prodejny pivovaru Bernard v Třebíči je analyzovat současný stav marketingových činností prodejny a na základě zjištěných skutečností doporučit možné alternativy jejich zlepšení. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá marketingovými metodami použitými v této práce, historií pivovaru v Humpolci a také historií pivovarnictví v Třebíči. V praktické části je popsána současná situace na pivovarském trhu a zkoumán Rodinný pivovar Bernard, a.s., který je spolu se značkovou prodejnou v Třebíči podroben SWOT analýze. Na konci diplomové práce jsou pak doporučeny možnosti prodejny vedoucí ke zlepšení prodejních výsledků.
Description
katedra: KMG; rozsah: 98 s., 1 s. obr. příloh.
Subject(s)
marketing, beer, brewery, family brewery bernard, a.s, swot analysis, external analysis, internal analysis, marketing, pivo, pivovar, rodinný pivovar bernard, a.s, swot analýza, vnitřní analýza, vnější analýza
Citation
ISSN
ISBN