Společenská odpovědnost firmy: T-Mobile Czech Republic a.s.

Title Alternative:Corporate Social Responsibility: T-Mobile Czech Republic Inc.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá společensky odpovědným podnikáním zahrnujícím postupy, jak identifikovat a uplatnit principy Triple Bottom Line. Společenská odpovědnost je dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti. Společenská odpovědnost není aktivitou CR (corporate responsibility) oddělení, ale je součástí každého zaměstnance a každé aktivity, kterou se uvnitř i navenek prezentuje. Strategickým záměrem společenské odpovědnosti je nalézání účinnějších sociálních vazeb mezi zaměstnanci a managementem firmy, stejně jako mezi zaměstnanci a občanskou veřejností, zástupci úřadů, regionů a států. Protože T-Mobile je jednou z největších firem působících v České republice, bere toto téma vážně. Cílem je navržení dalšího projektu v rámci SOF, které by mělo přínos nejen pro firmu. Návrhem je manager shadowing program, který je slibným přínosem také studentům a dalším zúčastněným stranám.
The diploma paper deals with Corporate Social Responsibility (CSR) including procedures to identify and apply Triple Bottom Line´s principles. CSR is a voluntary duty of companies to behave responsibly within their function to the background and society. CSR isn{\crq}t an activity of CR department (Corporate Responsibility) but each employee and activity presented inward and outward. The strategic intention of social responsibility is to find more efficient social binds between employees and company management as well as between employees and public, bureau, regions and state representatives. By reason that T-Mobile is one of the biggest firm acting in Czech Republic, it takes this motive seriously. The objective is to propose another project within CRS, that hasn`t a benefit only for firm. The suggestion is Manager Shadowing Program, which is a promising benefit even for students and other party concerned.
Description
katedra: KPE; rozsah: 60 s., 32 s. příloh
Subject(s)
společenská odpovědnost firmy, trojí základ podnikání, Carrollova pyramida, iso 26000, sociální marketing, společensky odpovědné investování, měření společenské odpovědnosti, stínování manažerů, T-Mobile Czech Republic a.s., konkurenceschopnost, corporate social responsibility, triple bottom line, Carroll's Pyramid, iso 26000, cause related marketing, socially responsible investment, corporate responsibility measurement, manager shadowing program, T-Mobile Czech Republic inc, competitive advantage
Citation
ISSN
ISBN